ورزش

پرسپولیس فصل سختی پیش رو دارد/ باید دروازه‌بان با تجربه جذب شود

پرسپولیس فصل سختی پیش رو دارد/ باید دروازه‌بان با تجربه جذب شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس مصمم به تکرار قهرمانی در لیگ برتر است و از این رو مدیران باشگاه به دنبال جذب نفرات مدنظر خود هستند تا تیمی قدرتمند را راهی مسابقات داخلی و آسیایی کنند.

«ایوب العملود»، علی علیپور و فرشاد احمدزاده ۳ بازیکن جدید پرسپولیس هستند که تاکنون جذب شده‌اند اما هواداران این تیم بابت عدم جذب مدافع چپ و دروازه‌بان همچنان نگران هستند.

مهدی واعظی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد نقل و انتقالاتی این تیم تا به امروز اظهار داشت: در این سال‌ها به یاد ندارم که پیش از شروع تمرینات تمامی بازیکنان مدنظر کادر فنی در اختیار سرمربی قرار گرفته باشند و این موضوع تبدیل به یک دغدغه شده است. بازیکنانی که دیر به تمرینات اضافه می‌شوند حداقل تا هفته‌های سوم و چهارم به زمان نیاز دارند تا به آمادگی بدنی مناسب برسند.

پرسپولیس فصل سختی پیش رو دارد/ باید دروازه‌بان با تجربه جذب شود

پرسپولیس زمان بندی نقل و انتقالات را از دست داده است

او ادامه داد: با توجه به جدایی چند بازیکن از پرسپولیس مدیران باشگاه باید در زمان بندی نقل و انتقالات سرعت عمل بیشتری به خرج می‌دادند. کمتر از یک ماه دیگر مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود و نیاز است که بازیکنان از همان هفته اول آماده حضور در زمین بازی باشند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که «آیا مدیران باشگاه باید به دنبال دروازه‌بان جدید باشند یا با توجه به عملکرد خوب امیررضا رفیعی در فصل گذشته به این دروازه‌بان جوان اتکا کنند؟»، گفت: با توجه به شرایط سخت پرسپولیس در فصل جدید اعتقاد بر این است که نباید به یک دروازه‌بان جوان بسنده کرد و او را به عنوان گلر یک تیم در درون دروازه قرار داد. ما باید بازیکنانی در هر پست داشته باشیم که بتوانند به ما در لیگ نخبگان آسیا کمک کنند.

پرسپولیس فصل سختی پیش رو دارد/ باید دروازه‌بان با تجربه جذب شود

پرسپولیس نیاز به دروازه بان با تجربه دارد

واعظی افزود: فاصله مسابقات کم است و فصل سنگینی را پرسپولیسی‌ها در پیش دارند. هواداران پرسپولیس از این زاویه نگاه می‌کنند که دروازه‌بان یک تیم ملی را از دست داده‌اند، رفیعی دروازه‌بان بسیار خوبی است و من به او اعتقاد دارم اما به نظرم باشگاه باید یک دروازه‌بان با تجربه به خدمت بگیرد.

او در خصوص فعالیت‌های نقل و انتقالاتی سه تیم سپاهان، استقلال تهران و تراکتور گفت: در بین این سه تیم به نظرم سپاهان خریدهای خوبی را انجام داده است. خریدهای سپاهان بیشتر جنبه فنی داشته، تیم تراکتور سعی کرده تا بیشتر ملی‌پوشان را جذب کند. استقلال هم سعی کرده تا بازیکنانی را جذب کند که در طول مسابقات به کمک این تیم بیایند و در بین این ۳ تیم من سپاهان را موفق تر می‌بینم. در رابطه با پرسپولیس هم باید بگویم که این تیم می‌تواند ۳، ۴ بازیکن جدید دیگر به خدمت بگیرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا